Reklamace

Zboží přišlo poškozené:

Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen? Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout. Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.

V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše telefonní číslo 732 911 573 či email info@pohodlnenakupovani.cz

Reklamace (práva z vadného plnění)

V rámci obchodních podmínek uvedených zde na webu naleznete práva a povinnosti z vadného plnění. V reklamačním protokolu je uvedený jednoduchý postup reklamace.

Reklamační protokol ke stažení zde: Formulář pro uplatnění reklamace (word), Formulář pro uplatnění reklamace (pdf).